Timmie´s dopdag <3


Igår den 17 Juli var det Timmie´s dopdag och även hans 3 månaders dag ♥ Dopet började kl 12 så åkte dit runt halv. Den andra familjen som också skulle döpa sin son Leo hade inte kommit. Men sen kom deras sällskap tillsammans precis innan det började så. Allt gick super bra och var riktigt roligt. Mimmi sjöng och Hampus spelade på gitarren till två helt underbara låtar. Jag höll på att börja gråta flera ggr så fick typ knipa mig själv. Tittad ejag på syrran så hade hon med tårar och titta jag på mimmi visste jag hon skulle få de så fick verkligen koncentrera mig för att inte göra det. Tack underbaringar det var sååååå sjukt fint ♥ Efter allt var klart så gick vi in och tog massvis med foto. Sen bar det av till lokalen, där fick vi massa fina kommentarer med dukningen och våra tårtor/kakor :) Så det var riktigt skoj. Sedan öppnade vi alla fina presenter. Fick inget likadant. Tack allesammans super fina saker ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0