Tårtbakning och dukningen



Efter sjöbomarknad satte jag och syrran igång med tårtorna. Och mamma passade timmie ♥Tog sjukt lång tid ändå faktiskt och jag had einte hunnit duka så fick dra med mig Johan dit när allt började bli relativt klart med tårtorna. Så försökte vi snabb duka. Men ja allt som allt var vi klara runt kl 01. Då var man helt slut i rutan. Tyvärr fick jag ingen bild på dukningen vilket jag vetkligen ångrar nu. Hade blå och vita ballonger, blåa rosenblad på borden, ballonger med timmie på o.s.v. blev riktigt nöjd med dukningen och var faktiskt många som kommentera hur fint det var så det var ju iaf trevligt att höra :)





Såhär såg iaf servetterna, glasen och tallrikarna ut :)

 

 

Ballongerna på Timmie

 

3 dagar gammal

Vänstra: Ca: 1½ månad, Högra: Nutid

 

Tårtorna

 

 

 

Vad tycks? :)

 


 


Kommentarer
Postat av: Martina

Väldigt fina tårtor =) Har en liten fråga bara, bakade ni era tårtor själva? Beställde ni isåfall fotona på din pojk i marispan från bagare?? Eller hur fick ni dom så fina?

2010-07-30 @ 19:25:20
URL: http://martinut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0