Hälsade på hos mormor



Efter mammagruppen åkte jag inom mitt gamla gamla jobb och snackade lite.. Haha roligt att höra vad vissa där tycker om chefen på andra stället iaf. Fattar inte varför de högre uppsatta ser vad som sker men men någon gång kanske dom får upp ögonen. Sedan köpte jag nån kakor och åkte hem till mormor. Lilla mamma var också där. Så vi har suttit och pratat lite om dopet och sådär. Riktigt trevligt. Men jag är så sjukligt trött idag så det känns som jag ska svimma. Och lillen har bara tagit power naps hela dagen så han har inte sovit alls mycket :O Så jag har inte kunnat vila alls, riktig tjobbigt.. och han verkar trött men så fort han somnar vaknar han igen och är han vaken vill han ha uppmärksamheten. Aja får hoppas han somnar tidigt ikväll så jag med kan lägga mig :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0