Godmorgon torsdag :)


Jaha nu har vi iaf lärt oss att det spelar ingen roll om snuttisen nannar kl 21 eller om han somnar kl 23 han vaknar ändå kl 04:30-05:00. Men ja jag var inte särskilt trött idag fats jag bara sovit 4½ timme. Nu har lillen somnat på soffan dock så vet inte om jag ska chansa på att försöka vila. Eller om jag ska strunta i det. Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som sker mer än att vi ska åka och köpa Lucas dop present. Svärföräldrarna hade tittat på samma sak men Johan tvinga dom välja nåt annat :P Naww.. Men ja om redan fler än vi som tittat på det så kommer det säkert ännu flera :P men hoppas inte.. Ser ut att bli toppen väder idag iaf och fåglarna kvittrar <3 Och Johan är ledig så ja idag kanske vi kan grilla istället då ?! Som sagt vi får se sen.. Nu ska jag nörda mig lite på Fb.. Smell you later !!

Kommentarer
Postat av: CANDY A LA TRÄNINGSFREAK

FÅ FLER BESÖKARE PÅ NÅGRA MINUTER!

bara ett litet tips, funkar fint för mig :)



http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=candydarling

2010-07-01 @ 06:46:14
URL: http://caandydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0