Dopet - Bara otur


Förstår inte varför allt ska gå fel alltså. Först köpte jag en skit fin lila klänning på nätet men när den kom hem så passade den inte vid brösten. Sen beställde jag en annan, den var iaf fin men tyckte inte den var särskilt " blå"... Sen skulle jag ju ha ljusblåa ballonger då fanns där bara en påse med 10st kvar och inga vita. Gick dit nu två veckor senare, fortfarande slut och dom hade ingen aning om när dom skulle få in dom. Förhoppningsvis om 2 veckor. Men då känner jag ska jag verkligen vänta två veckor på ett kanske och då kanske det är försent att beställa från internet men sen på internet är det 50st för 145kr och vad ska vi med 50st till :S Jaja sen en annan sak jag försökte få tag i fanns inte i den färgen jag ville så jag köpte en annan men NUUUUU när jag fått hem den saken DÅÅÅ finns det i den färgen jag vill ha :( Jag börjar bara känna att allt börjar bli skit.. Ja och ännu en grej va igår när jag skulle beställa lite saker från nätet till dopet, vad sker? Jo den säger mitt lösenord är spärrat :S och det fanns inte ens någonstans att skriva in det... Gahhh jag blir galen alltså. Jag som ville att allt skulle bli perfekt :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0