BonBonLand igår :)



Vi möttes upp hos mig runt kl 9 sen bar det av mot danmark. Det var syrran + familj, brorsan + familj + sandras syrra Sara, jag, timmie och mamma. Var väl framme runt halv elva i med det var lite kö också men det gick super bra. Och det första man gjorde var att kissa :P Och klart där var dö till tjejernas där med. Aja annars var det toppen synd bara att det var helt för mycket folk. Var ungefär 30min kö till allt eller längre så det var drygt. Var inte riktigt värt pengarna men ändå mysigt och skönt att komma bort lite. Jag hade pastasallad med till mig och mamma så vi käkade två ggr. Gotti gott var det iaf. Vi åkte hem vid 19:20 ungefär sedan stannade dom andra på Mc donalds i lokarp men mamma var inte hungrig och jag ville hem :P så vi stack vidare. Tack för en super trevlig dag allesammans :)




Min gosse vilade en liten stund ♥

 

 

 

 

Wiiee här åker jag med Nicole

 

 

Hahahaha jag var livrädd :P

såhär gick den :O Sjukt högt upp.. Men det var faktiskt härligt men sen när den va allra högst upp så var det sjukt läskigt.

Emilia, Zara, jag och Jonas




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0