Tisdag 5/1- Jobbig natt



Har precis varit inne och tittat på internet på Sofias lille Max, så himla söt och nu längtar jag bara ännu mer tills vår lille tittar ut. Har inte sovit alls bra i natt, jag la mig runt 12 tiden har jag för mig men så började man tänka massa så kunde inte somna. Så jag hämtade min cd skiva jag fått av mamma med avslappningsmusik för gravida och låg och lyssna på den ett tag. Blev trött men somnade ändå inte så stängde av och la mig till rätta och efter en stund somna jag iaf. Men har gått upp massvis med ggr för att kissa också men tur man somnar om rätt snabbt ändå. Men sen nu idag är jag helt seg, steg ju upp sent dock men har känt mig seg sista veckan nu. Aja annars så sker nog inte så mycket idag, ville hitta på något men får se om älsklingen orkar. Ska iaf iväg och hämta ett paket som har kommit, kan nog vara böckerna jag beställt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0