Shopping med syrran!



Vi var inne i tygaffären på Svågertorp eftersom jag inte hittat några gardiner jag gillar till bebisrummet. Hittade ett tyg där som jag gillade faktiskt men köpte inte det för jag visste inte vad Johan skulle tycka i med där var lite hjärtan och sådant också. Men när jag berätta om det när jag kommit hem verka han tycka det var okej, så får väl åka tillbaka en dag och köpa det. Kollade en snabb runda på Jysk också men nej tack inga svarta gardiner. Sen skulle vi köra till Nova i Lund men råkade köra vilse så fick ringa Johan och fråga om vägen så tillslut hittade vi. Mycket finare barnkläder där än i Malmö faktiskt. Dock inget kul på rean i bebisstorlek, men linda hitta lite till både nicole och Zara. Jag köpte dock två par byxor till lillen med inte på rean, mest för han kommer behöva dom på BB sen ju <3







Kommentarer
Postat av: Andrea

Vad fina! Man kan inte annat än att längta efter en liten bäbis :)

2010-01-13 @ 15:09:36
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0