Shopping med Mimmi gumman :)



Efter att jag och Johan varit på försäkringskassan och snackat om föräldrapenningen så stack jag hem till Mimmi. Stackaren är helt förskyld. Klockan var runt halv tio ungefär när jag kom dit. Så hade hon varit super gullig och köpt en present till vår gosse <3 En liten mössa med tillhörande strumpor/skor och två söta nappar.. Tack så mycket gumman..Super fint.. Så satt vi där hemma och snackade massa och tittade på tvn lite smått.. Sen vet jag inte riktigt vad klockan var, kanske runt halv tolv. Så gick vi in till stan för titta present till Sofias bebis. Och jag letade efter något grönt till min, eftersom allt är typ ljusblå. Så gick vi runt en stund innan vi gick och åt på Burger king. Så satt vi där och prata innan vi skulle iväg ett ärende som Mimmi hade. Och när hon var klar där gick vi på gågatan och tittade i lite affärer och sådär. Riktigt rolig dag, länge sedan vi sågs ju.. Så jag tog väl bussen från stan vid 16 och hemma till 17 tiden.. Har haft lite ont i magen idag, är nog lite sammandragningar. Kände mig som värsta gnällkärringen när jag skulle gå sakta och sånt. Haha..


Tack för en underbar dag gumman <3




Här är de söta sakerna jag fick av mimmi

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0