Nyår 2010



Johan har kopplat in våra datorer nu så har äntligen kunnat föra över bilderna från igår. Blev inte så mycket fotograferat men något fastnade på bild iaf. En super trevlig kväll/natt. Började med att vi hämtade upp Sebbe runt 17:30 sen stannade vi till för att säga Gott nytt år till Johans föräldrar, erika, magnus, mattias och deras släktingar från Australien. Sen hämtade vi upp Adam strax där efter och sedan bar det av hem till Ola. Lååång ute på landet. Så hälsade vi på de andra och satt sedan och snackade medans Ola fixade klart maten. Riktigt god mat faktiskt, Ola got the skills. Efter ett tag kom de sista och sen var festen i full gång. Både med musik och Guitar hero. Riktigt rolig kväll måste jag säga. Sen vid 12 slaget gick vi ut och önskade varandra Gott nytt år och min ängel var världens gulligaste och stod och sa massa fint till mig att jag och vår son är de bästa som hänt honom o.s.v. <3 Tyvärr såg man inte så mycket raketer där ute på landet men Olas bror Johan sköt upp några också. Så kom det en hund mitt i allt och ingen aning var den kom ifrån, inga grannar nära direkt. Den gick rakt fram och tog en av de tända raketerna i munnen :O och alla började gala på den så den hann släppa den innan den small sån tur är. Vet inte var hunden kom ifrån för dom har inga grannar nära heller och den kissade på sig när det small så den var ju livrädd stackaren :/ Hoppas den hittade hem sen när den försvann igen. Efter vi varit ute en stund så bar det av in till värmen igen och mer dans, musik och guitar hero.. Vet inte riktigt vilken tid vi körde hem men vi var hemma vid 4 iaf. Släppte av tre av de andra killarna på vägen hem också så..






De flesta av oss när vi hade ätit och de andra hade börjat dricka.




The band :P




Robban och Johan sjunger




Jag och min älskling





Fredrik och Robban





Vi <3





Tack för en super rolig kväll allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0