Måla om ?!



Blev inte att vi målade igår för jag åkte med älsklingens storebror för han skulle handla så gick jag inom på systemet för att köpa cider till älskling medans han låg och nannade. Sen när jag kom hem fortsatte jag tejpa lite i barnrummet innan jag började locka mitt hår inför kvällen. Kommer bli super fint när vi väl är klara med barnrummet, längtar tills man kan börja packa upp alla kläderna vi köpt så man kan se vad man har och vad man behöver mer av. Skönt att golvet är lagt på ovanvåningen nu iaf så man kan börja få i ordning igen. Våra datorer är fortfarande inte inkopplade så man känner sig lite tafatt utan den just nu. Men får sitta vid den bärbara sålänge. För det känns inte lönt att koppla in datorerna på kontoret o.s.v. för att sedan ta ut dom därifrån igen för att tapetsera. Men tillslut kommer det iaf bli riktigt fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0