Böckerna jag har beställt !



Var och hämtade dom för en stund sedan. Det ena var som sagt Bebisens bok, Mitt första år. Jätte fin kvalite och fina målade bilder i hela. Dock lite besviken på vissa saker så som mina första tänder där ville jag skulle vara tänder så man kunde skriva datum på de flesta men i denna var de bara vanliga rader att skriva om första till fjärde tanden. Men annars var den väldigt fin faktiskt..


Såhär ser den ut






Sen den andra boken jag köpte var ju en sådan man kunde fylla i om sin graviditet. Kryssa i och svara på frågor hur man mår o.s.v. Rätt söt liten bok och kul att titta tillbaka på sen :)


Såhär ser den ut







Kommentarer
Postat av: Anonym

De har flera varianter på BurlövCenter på Dimond eller vad den affären mitt emot Mc donalds heter.



2010-03-02 @ 19:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0