Besök hos mormor !



Kom precis hem efter att ha spenderat dagen med syrran, nicole och mamma hemma hos mormor. Jag, syrran och Nicki åkte väl dit runt 11 tiden men ingen mormor hemma. Vi lyckas alltid pricka in de dagar hon inte är hemma. Men så skicka jag sms och fråga mamma om hon visste var mormor befann sig, hon var och handlade så vi stannade och väntade. Sen när hon kom gick jag ut och hjälpte henne bära in. Så hade vi köpt en rostbiffbomb eller vad det kallas med oss, men jag och syrran gilla inte den särskilt :P så jag tog nån macka också. För vi hade köpt bröd och kakor med oss också som vi satt och gottade oss med :) Sen kom mamma runt 1 tiden så åt hon och mormor middag, vi andra orka inte. Och sen har vi suttit och pratat en massa, riktigt trevligt faktiskt..



Men nu ska jag ner och laga lite mat tänkte jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0