Vovve ;)

 

Haha jag vann igår. Jag brukar aldrig spela lr så. Och dom andra spelade massa igår. Sen såg jag en tyg ros jag ville ha och tänkte ja det är nog ett tröstpris så det lyckas jag nog med. Så jag satsade på tre plattor och hahahahaha så säger hon du får välja VAD DU VILL :O Och jag bara SKOJAR DU ?!?! Hon bara nej precis vad du vill. Så såg jag denna söta hunden sitta och titta på mig :) Så den valde jag till min lille gosse ♥ Dom andra blev lite svartsjuka ;) hihi... Men jag kan fortfarande inte fatta att jag vann :O hahaha..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

suupersöta bilder! hade allt velat gosa en dag med den söte=) Var läängesen nu juh =( kanske kan lyckas med en dag nästa vecka?? pussssokram!

2010-08-07 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0