50-tals festen igår :)


Var ju på 50tals fest hos Emma och Jonas igår. Det jag skulle ha på mig blev inte som jag tänkt så fick snabbt hitta något annat och då tyckte Anna jag liknade en cowboy docka. Hahahahahaa. Aja det fick duga. Festen var väldigt trevlig och träffa några väldigt roliga människor. Mest utstickande var Bea och Andreas, riktigt trevliga var dom. Emma hade bakat massvis med kakor och där fanns massa godis och bål o.s.v. Riktigt nice :) Ska se om hon sätter in bilder på face så jag kan sätta in här sen och visa er .. Väldigt trevlig kväll synd bara jag fick migrän :( Fattar inte varför men men kommer ju fler fester iaf :)

Kommentarer
Postat av: emma

Hejjj =) Vad kul att du hade trevligt =) Var super skohj att du kom =) Jag lägger upp bilder på min blogg så de är bara att kolla in den emmafemma86.blogg.se

2010-08-30 @ 15:00:16
URL: http://emmafemma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0