Ute på promenad



Var ute och gick en rätt lång runda med brorsan och bella (deras hund) innan. Riktigt skönt var det och vi gick rätt raskt så kändes som nåt skulle börja ske. Men nej värkarna är lika dryga som igår. Kommer då och då och är lång dragna men går att leva med. Solen är riktigt skön idag, efter promenaden gick jag hem för att äta lite och så satte jag mig i solen på baksidan :) Man blir verkligen helt pigg och glad av solen, så himla skönt. Ska vandra hem och terra dom lite senare igen för det är trist att bara sitta inne och Johan lär sova ett tag till eftersom han jobbat förmiddag.

Kommentarer
Postat av: Catharina

Läste på FB att ni är föräldrar, grattis

2010-04-17 @ 13:22:31
Postat av: Anna

Oj läste i Erikas blogg att Timmie låg på över 4kg, en stor pojke ju! Hoppas allt gick bra iaf och att det inte blev för långdraget! Men nu har du ju äntligen honom hos dig :) Är glad för er skull, nu har ni äntligen er lilla hos er, stort grattis från mig! :)

Du får berätta om förlossningen, om du tog bedövning, hur lång tid allt tog från när du åkte in och så! Ska bli jätteroligt att få se bilder på honom med:)

2010-04-17 @ 21:44:27
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Stolta farmor Susanne

Då är han äntligen här Ert lilla kärleksbarn Timmie. Han är så fin och söt med mycket hår. Skönt för dig Sanna att det är över och guldklimpen nu vilar i din famn. Hoppas ni får en lugn tid tillsammans när ni kommer hem. LYCKA TILL med sonen till Er bägge. Bamsekramar från en stolt farmor

2010-04-18 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0