Umgåtts med mammi


Mamma kom och höll mig sällskap direkt efter jobbet så har vi suttit ute i solen och njutit. Verkligen underbart väder idag. Och så har jag fått vanka lite fram och tillbaka med mina dryga värkar, nu är dom rätt kraftiga och långa så kanske snart dax? *håller tummarna* Dock lär han inte komma ut innan 00 säkert :( jag som ville de skulle bli idag. Sen beställde vi pizza och hämtade den tills Johan kom hem. Så satt vi tre och käka i köket och pratade lite om bebisar och förlossningar o.s.v. :) Sen kom minsann Sandra med barnen och hälsade på. Så var vi där ute och snackade ett tag. Sen åkte mammi hem, tack för idag verkligen roligt att ses ♥ Sandra och Victor stannade en stund till och pratade. Johan lekte med Victor sötisen :) Skönt med alla besök man får nu när man bara går och väntar ändå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag hoppas för er skull att den lille kommer snart, min vän fick liten häromdagen och hon hade bf efter dig... var helt säker på att din lille skulle hinna först.

2010-04-12 @ 23:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0