Umgåtts med Erika



Umgåtts med min svägerska Erika igår och idag :) Riktigt trevligt. Hämtade upp henne igår på hennes jobb sen stack vi inom maxi och köpte köttfärs för vi skulle försöka göra lasagne. Men ja den blev ju inte riktigt som vi ville den skulle bli, vi tyckte det lät lite för mycket med 8 DL vatten och 4 DL mjölk så vi tog lite mindre,vilket gjorde att plattorna i lasangen inte fick tillräckligt och därför blev dom inte så mjuka som dom skulle. Men men nästa gång följer vi receptet helt istället ;) haha.. Salladen va perfekt iaf.. Sen käkade vi glass, maränger, chokladsås och kolasås. Riktigt gotti gott !! Kollade på det nya programmet med Anna Anka där hon söker assistent, helt okej faktiskt. Hon verka iaf normal där. Vi var uppe till runt klockan 3 eller något sådant ?! Sedan idag steg jag upp vid 11 och sedan väckte jag Erika, snällt va? Men det var bara för vi skulle med syrran till Skurup och köpa en skötväska. Sen efter det bar det av hemåt igen så kollade vi lite tvn och snacka massa. När det var dax för mat så stack vi inom Maxi först så jag kunde köpa frimärke till mina viktiga papper, sedan hämtade jag ut ett paket på macken och tillsist blev det Burger King :) Sedan hem och tittade på film och snackade massa igen tills Jesper hämtade henne vid halv åtta tiden.. Tack för två riktigt trevliga dagar gumman :)


Här är vi när vi håller på med lasagnen.




Lasagnen innan vi satte in den i ugnen ;)



Vår smarriga efterätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0