Promenerade hem till syrran


Promenerade hem till syrran i det fina vädret idag :) Så var vi ute i deras trädgård och umgicks. Pappa kom även dit för hämta sin stege så han stannade också en stund och snacka och tittade lite på Timmie. Sen satt jag och mös massa med lillprinsen i deras hamock, riktigt mysigt. Stannade där ett par timmar sen vandrade jag hem igen.Lagade lite spagetti och köttfärsås till mig själv. Eftersom Johan åkt till Robert för att hjälpa honom med några hyllor och sedan ikväll vid 21 ska dom på bio. Så ja han kommer väl inte hem förrän runt 1. Känns lite ensamt men ja jag har ju lillprinsen att mysa med ♥ Skulle också vilja se Iron man 2 men kan ju inte lämna bort Timmie i 2-3 timmar sådär bara.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Va kul att ni äntligen oxå är en liten familj!

Var det mysigt hemma hos syrran din? Kram

2010-04-29 @ 10:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0