Påskmiddag hos svärföräldrarna



Kom precis hem från en god påskmiddag hemma hos svärföräldrarna med alla Johans syskon,josefin och lille Lucas, morföräldrar och deras farfar. Tyvärr ingen Erika för hon är i Eket och roar sig. Men det var en mycket god middag iaf, älskar Rolf´s potatismos ♥ Josefin hade beställt den så jag snodde också lite ;) hihi.. Sen hade Jakob gjort efterätten, chokladtårtsak också super god.. Efter att folk började avta så flyttade vi om lite så vi kunde sitta i sofforna och umgås lite istället. Satt där ett tag och snacka innan Johan ville hem. Sen skulle vi ju hämta hans bil också på vägen men tyvärr hade jag glömt körkortet hemma, egentligen vill jag inte köra nu när det är så nära förlossning och sådär. Men sen hade det varit smidigast att få hem den sådär. Så vi hämtade upp Kristian så fick han köra med den hit och sen fick Johan köra honom hem :P Men iaf, det har varit en toppen dag och kväll. Och imorgon är det dax för påskmiddag med min familj :)


Kommentarer
Postat av: Catharina

Vad gulligt namn, inte så vanligt (:



Jodå det är bara bra med mig. Självdå, förutom rygg och liknande :)



Kram

2010-04-04 @ 00:29:55
URL: http://enhalvmulligblondin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0