När ska du titta ut lilla vän ?!



Stack som sagt till brorsan och Sandra så har varit där hela dagen eftersom mina värkar var kraftiga och kom var 3e minut. Har varit en riktigt kämpig dag verkligen och trött och öm är jag nu som tusan. Ringde förlossningen men ja så länge jag inte skriker efter bedövning tycker dom man ska vara hemma. Men jag börjar bli riktigt trött på detta nu och seg i kroppen. Men sen fram emot kvällen började minutrarna mellan värkarna bli längre men värkarna gör fortfarande sjukt ont men visst jag klarar mig ett tag till utan bedövning. Jag provade också ringa Malmö KK för att se om dom va samma, hon var inte direkt trevlig. Och jag sa jag började bli orolig nu när det gått såhär många timmar och det har varit riktigt kraftiga hela dagen och sen nu började tiden mellan avta. Men hon sa bara ta vara på tiden och vila.. Aja dom i Lund sa iaf att imorrn får vi komma in och se så att bebisen mår bra så ska försöka göra de runt 8-9 tiden iaf. Så ja vi får se imorrn..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0