Måndag 26/4


Inte sovit alls mycket i natt så är riktigt trött och huvudvärk. Men men sånt får man ta. Lillen ville verkligen inte somna. Och somna han vaknade han snabbt igen. Så jag får nog sova lite middag idag så jag inte blir som en zombie. Bvc kvinnan ska komma nu vilken minut som helst och här ser ut som ett bombnedslag i stora rummet med mina kartonger överallt. Men men inget att göra åt. Rensar man så rensar man :P Annars sker det faktiskt inget speciellt idag. Ska försöka få tag på försäkringskassan och se vad dom har att säga, idioter på det stället alltså. Mitt ärende skulle ta max 1 månad och nu har det tagit mycket mer än så. Aja vad sker hos er andra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0