Godmorgon Godmorgon



Gud vad man är på bra humör nu när vädret är så himla underbart. Tyvärr kickade inte värkarna riktigt igång, jag fick några väldigt kraftiga igår så jag ville verkligen strypa nån :P Men sen avtog dom också, hade dom bara hållt i sig en timme iaf så hade jag ringt in. Så ja idag får vi hoppas iaf, ska duscha nu sen ska jag ringa min brorsa. Ska egentligen till barnmorskan kl 12 men känns onödigt eftersom dom kollade mig och bebisen igår ju. Så jag struntar nog i det för vilket fall verka de ju som att dom skulle ta in mig imorrn. Men jag ska höra om han ska ut med hunden isf vill jag hänga med. Ska försöka röra mig lite fast att det är obekvämt och jobbigt. För nu vill jag komma igång så vår lilla prins kan komma ut till oss ju ♥ Uppdaterar säkert mer under dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0