Färga håret :P



Jaha då skulle jag som sagt ge mig på att färga håret från brunt till blondt hemma. Jag skulle egentligen göra 100tals slingor men eftersom jag tittade på tvn undertiden och inte orkade stå och kela med det så tog jag i hela skiten i håret :P



Här är färgerna jag skulle använda. Köpte två om den ena skulle bli orange/gult. Vilket den blev men den andra blev ändå INGEN räddning tyvärr..






Före bilder




Undertiden





Klar med första färgningen. Usch usch såg värre ut i verkligheten. Men orkade inte färga igen så gick och la mig och färgade resten idag..






Andra färgningen. Blev väl lite bättre men måste nog tyvärr göra lite slingor till men det väntar jag med ett tag för ibland så fixar sig färgen själv.




Ser ut som jag har helt långt hår ju :O I wish !!




Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexell

Det ser fint ut på bilderna iallafall=)

2010-04-03 @ 13:00:20
Postat av: Anna

Ja det ser faktiskt ut som du fått lite längd i håret! :)

Färgningen blev inte så tokig ändå :)

2010-04-03 @ 13:01:50
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad konstigt..

Syntes inte att jag fått ny kommentar från dig förrän nu :p

Den du skrev igår...



Ja usch, vad hemskt att veta att ett hårt huvud ska ut därigenom... ne blir jag någonsin gravid och bestämmer mig för att ha barnet kommer det bli kejsarsnitt :p



Hehe fet är du ju inte, du har bara bebismagen som är ivägen :)

Men det är nog ingen som är sugen på att åka iväg och sådär när man är höggravid. :p

2010-04-03 @ 13:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0