Bil eller buss, de är frågan :P



Kan inte riktigt bestämma mig om jag ska köra bil till barnmorskan eller om jag ska ta bussen. kör jag bil är jag hemma snabbt igen, dock ska jag gå inom Lindex och köpa filten som tillhör dressen jag köpte för ett tag sedan. Sen är det rätt skönt med bussen också, slippa parkering, frisk luft när man går mellan bussarna (är ju ändå en bit imellan) och sen vill ju familjen helst inte att jag kör nu de sista dagarna om något skulle hända.


Aja jag får se hur jag gör..

Kommentarer
Postat av: Catharina

Tycker inte du ska köra, helst inte nu när du är i slutet! Man vet aldrig vad som händer.

2010-04-06 @ 13:51:35
URL: http://cathariiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0