Bf + 7 Ger upp :P


Jaha nu har man blivit lurad ännu en dag, igår hade jag riktigt jobbiga värkar hela dagen och i natt har dom inte varit särskilt milda heller. Men nu när jag är uppe så visst jag är öm men än har jag inte känt något som gör jätte ont eller sådär. Är ju öm och har även ont i svanken men ja, vi får se om det kommer igång men jag har slutat tänka att ja nu måste han ju bara komma. Vilket jag tänkt i 2 dagar nu :/




Gissninglistan:

4 April - Mamma
4 April - Natha
5 April - Sandra
6 April - Erika
7 April - Annsofie
8 April - Anna
8 April - Sofie
8 April - Madde
9 April - Catarina
10 April - Mamma
10 April - Malin
10 April - Karro
11 April -  Marie
11 April - Karro
12 April - Nathalie P
13 April - Samanta
13 April - Therese
13 - 14 April - Anna
15 April - Sarah

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag trodde han skulle vara på väg by now, såg för ngn timme sen att du inte varit här och uppdaterat så trodde det var igång, synd att det inte var så men han kommer nog nu i dagarna ändå! :)

2010-04-13 @ 12:40:40
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch fy vad jobbigt att gå runt med värkar så länge, ska hålla tummarna för att det kör igång riktigt idag så du slipper gå och ha ont hela tiden!

2010-04-13 @ 15:52:55
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Nathalie Phexell

Min halv syster fick sina lilla flicka idag=)Du ska se att han snart vill titta ut=) och ta då vara på bebis-tiden för dom säger att det går fort...

2010-04-13 @ 20:40:52
Postat av: Peter Carlberg

19 April kl 04:30

2010-04-14 @ 17:01:43
URL: http://www.pcguiden.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0