Bf + 6


Jaha runt klockan 20 igår började jag klocka en återkommande smärta och den har forsatt med 5-7min mellanrum hela natten. Dock var den som starkast på natten när jag skulle/ville sova. Den kommer fortfarande med är inte lika stark tyvärr. Får se vad som sker under dagen men det är ju det enda man tänker på just nu dock. Men ja mammi ska iaf komma sen efter jobbet och umgås lite :)




Gissninglistan:

4 April - Mamma
4 April - Natha
5 April - Sandra
6 April - Erika
7 April - Annsofie
8 April - Anna
8 April - Sofie
8 April - Madde
9 April - Catarina
10 April - Mamma
10 April - Malin
10 April - Karro
11 April -  Marie
11 April - Karro
12 April - Nathalie P
13 April - Samanta
13 - 14 April - Anna
15 April - Sarah




Kommentarer
Postat av: myrann

15 april vill jag gissa på! :)

2010-04-12 @ 10:41:37
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Anna

Då tror jag han kan ploppa ut typ i morgon eller dagen efter senast... nu är det ju ändå olika i fall till fall men rebecka fick sin dagen efter när hon började känna riktiga förvärkar som hon klockade.

2010-04-12 @ 11:17:51
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0