1a april



Jaha idag är det första april och jag tänkte lura er att jag skulle föda men tänkte då kommer ni väl strypa mig sen så struntar nog i det ;) Erika har sovit här i natt men jag uppdaterar mer om det senare. Ska snart till skurup med syrran också för att köpa en skötväska, kommer inte vara skönt att åka bil idag. Har riktigt ont i ryggen och höfterna igen.. Men det är iaf super fint väder idag så man är iaf på riktigt bra humör :)



Äga sönder ?! Hmm vilken normal äldre ungdom/vuxen använder sådana ord? Haha.. Förutom blattar möjligtvis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det förstår jag, jobbigt att gå och ha ständigt ont! Påfrester ju det också och gör en tröttare.

Men det är ju bra också om han håller sig tills i morgon iaf så det inte blir på första april :)



Jodå med mig är det bara bra, blir lite rastlös att inte ha något jobb bara men det funkar :) Johnny och Annica har precis varit på besök också med lilla Leo, han har energi så det räcker och blir över hehe :p

2010-04-01 @ 14:33:30
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0