Sovit sååå gott :)


Idag kunde jag sova ända tills efter 12 :O det sker inte ofta och sedan jag blev gravid har det inte skett alls. vaknar alltid runt 9-10 och är vrålhungrig. Men idag sov jag så himla gott sen vaknade jag av att det ringde på dörren så for upp och slängde på mig älsklingens mjukisbyxor och en slappetröja sen snabbt ner. Det var Zara som ringt på så stack ut till bilen och snackade lite med syrran också, nicole var på väldigt bra humör :) Så hade hon fixat häftena och en annan cool sak tills helgen :) kommer bli såå skoj !!




Börjar dock få huvudvärk nu så vet inte om jag ska ta en alvedon och vila en stund till.. Men måste göra lite i teorin också..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0