Körningen igår



Var ju och körde igår. Vi körde ut på landsvägen och skulle öva att märka skyltar snabbt och förbereda inför sväng. Eftersom på landsväg måste man ju börja blinka typ 300m innan svängen och fixa så man är i rätt position när det är dax. Rätt jobbigt faktiskt när man ska få syn på skyltarna för det kan ju lika bra vara fel skylt om man aldirg varit där innan. Men jag tveka rätt mycke på mig själv, läraren bara du måste börja lita på de du ser för du har sett de varje gång men ibland tvekat lite mycke :P haha.. Men han gav mig massor med "poäng" så kände mig stolt.. Imorgon ska jag också köra, skulle egentligen vara en dubbel men han ska ha halkan så fick ändra till en enkel. Bättre än inget alls iaf :) Så blir väl mest stadskörning då.. Kanske lite mer rundell :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo det e nog det som gäller - hinna få det innan det e försent och det verkar inte vara det lättaste dessvärre!

2009-09-22 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0