Körningen idag !



Nu har jag gått igenom allt som man ska ha gått igenom för uppkörningen vilket känns nice. Så idag fråga läraren vad det var jag ville gå igenom lite mer av. Och det var då rundeller och enkelriktat för många ställen i Malmö blir man förvirrad med allt enkelriktat.. Men det gick hur bra som helst så vi bokade in den lilla uppkörningen inte nästa eller nästa igen utan 3e gången från nu. Det betyder att en lärare man inte kört med innan åker med och leker uppkörninglärare typ och är jätte petig och berättar att ja där hade du kuggat o.s.v.. lite nervöst men ja man gör det ju för att lära sig innan det är dax... Sen har jag bokat riskettan också så de är sista onödiga kursen jag behöver gå, dock 600spänn vilket känns som slöseri.. Men man måste ju tyvärr :/

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej precis bra betyg säger inte mycket mer än att dom e duktiga på att plugga in information i huvudet egentligen, det säger inte att dom verkligen kan det dom läst eller att dom vet hur det ska användas i praktiken. Det var bättre förr när det fanns mycket mer lärlingsmöjligheter, det gynnar ju alla i längden!

2009-09-30 @ 15:30:12
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna

Jo det tycker jag med, och som jag skrev innan - alla e inte plugghästar och lär sig bäst så, jag e definitivt inte det och avskyr att plugga så då borde det finns fler möjligheter och fler sätt att komma dit på än att sitta i 3 år minst på en högskola!



Btw, du har ju snart lyckats fixa ditt körkort! :) superkul!

Hade jag haft pengarna hade jag påbörjat mitt redan i våras me... men så e det så dyrt dessvärre! :p

2009-09-30 @ 15:52:27
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad är riskettan?

2009-10-04 @ 23:08:27
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0