Vad bortskämd jag blev ;)



Åkte som sagt hem till mamma efter körskolan, så var syrran och nicki också där. Så åt vi lite sådan pizza man värmer i ugnen och snackade. Sen ringde Zara efter hon kimmit hem från skolan så åkte syrran och hämtade henne så hon också kunde umgås en stund :) Dom drog väl lite innan 4 eller så eftersom dom skulle hem och laga mat. Och jag stannade hos mammi, blev helt bortskämd där. Låg och softa i soffan och snacka massa. Sen fixade jag hennes foto på datorn eftersom dom hade försvunnit på något sätt :S helt knas men ja det fixade sig... Uffe och rambo kom också vet inte vad klockan varit men runt 5 skulle jag tro, så käkade vi köttfärsås med mackaroner.. Gotti gott... Och sedan bestod kvällen av tv tittande, jag sov över där så mammi körde mig hem när hon skulle till jobbet idag <3 Tack för en underbar dag/kväll igår..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0