Söndag idag då !



Kalaset för Josefin igår var hur trevligt som helst.. Jag och Erika hade iaf skoj skoj. Jätte god mat och efterrätten också, önskar man kunde laga sådant. Sen tittade vi på josefins ultaljudsbilder och filmsnuttar :) Riktigt trevligt och vi åkte väl hem vid 22:30 ungefär. Satt uppe en stund med Johan och Mattias men sen orka jag inte mer så gick och la mig. Har dock inte sovit så bra i natt, vaknat flera ggr o.s.v.. Känner mig stressad men vet inte över vad. Jag skulle ut och kört med Uffe idag men är så satans trött + att Linda och patrik komma med spjällsängen vi fick av dom.. Sen snacka Johan något om att vi skulle hem till Magnus och Erika så blir väl en tur dit också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0