Sjuk :/



Usch så här dåligt har jag inte mått på flera år. Har knappt sovit i natt eftersom jag hade migrän, ont i halsen, torr i munnen och helt täppt i näsan. Verkligen jobbigt och irriterande. Så jag steg upp tidigt också har varit vaken sedan 8 eller något. Har kollat på en film, den var sååå bra <3 Skriver mer om den sen lr en dag när jag mår bättre.. Svärmor och johans morföräldrar ska komma idag och hälsa på och vi ska berätta för hans morföräldrar att vi ska ha barn.. Dock vet jag inte om jag kan vara med när jag mår såhär.. Går inte en lång stund innan jag kräker, allt jag ätit idag har kommit upp igen så jag är hungrig men mår så satans illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0