Riskettan !



Jaha då var den också över tack och lov. Tre timmar lång men vi hade två stycken 10min raster också. Och läraren var faktiskt riktig rolig så vi skrattade en del också. Men tycker ändå att 600kronor är alldeles för mycket för den kursen, vi satt bara i en sal på körskolan med en projektor och snackade. Inte ens nåt att äta på dom timmarna så tur jag köpte med mig drickjogurt annars hade jag och bebisen inte överlevt.. Vi fick även se två filmer som handlade om olyckor, den ena handlade om en kille som druckit och körde rakt in i en annan bil så den 17åriga tjejen i den bilen började brinna och ja var tyvärr inte så vacker längre :/ riktigt hemskt att se..



Men ja man lärde sig inget nytt heller precis som väntat. Men han sa att dom har gjort den obligatorisk eftersom det inte är många elever som går på teorilektionerna där detta även togs upp och det är ett så pass viktigt ämne så då fick dom göra det såhär istället.. Men då tycker jag själv att dom inte behöver ta 600spänn, hade räckt med 200 liksom..



Imorgon är det dax för lilla uppkörningen :)

Kommentarer
Postat av: emma

vad sysslar du med ikväll sötnos? (:

2009-10-12 @ 22:50:48
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Anna

oj, uppkörning i morgon? Fan vad kul! Håller tummarna för dig! :)

2009-10-12 @ 23:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0