Gårdagen <3



Körningen igår gick bra, mest repetition nu och slipa till kanterna lite. Mamma hämtade upp mig när jag var klar i stan så åkte vi hem till henne. Köpte kebabtalrik med oss och käkade det. Och sedan gick vi och sov middag en stund :) Båda två var riktigt trötta så somna som stockar.. När vi sovit ett tag så stack vi hem till Uffe för att lämna mat innan vi skulle hem till syrran och sova där över natten. Var väl hemma hos syrran runt 19 så satt vi och snacka. Jag tittade på film med Zara gumman <3 myspys..  Och lilla Nicole kröp runt och lekte. Haha så roligt, hon har börjat fejk skratta så som hon antagligen tycker vi vuxna skrattar. Låter så himla roligt :) Jag gick väl och la mig runt 22 tror jag och somnade relativt snabbt ändå, fast fick springa upp och kissa två ggr först..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0