Fy vilken natt !!



La mig tidigt för jag skulle till körskolan nu idag men somnade inte på flera timmar låg och inbillade mig massa att där var tjuvar där nere och vad jag skulle göra isf :S Sen tillslut somnade jag efter kanske 3 timmar.. Så kom älsklingen hem vid 6 så då vaknade jag till så låg vi och mös lite så blev jag sjukt hungrig. Dax att gå ner och äta något :P Tog en macka och nyponsoppa.. Och då hann ju klockan bli 7 och jag skulle upp 9. Efter jag lagt mig igen hade jag mardrömmar hela tiden så somnade inte om förrän efter 8 någongång. Så när jag väl gick upp klockan 9 så var jag sjukt trött och svin ont i huvudet. Och när jag har såhär ont i huvudet kan jag inte köra så fick ringa och säga till :/ synd men dock är jag ju typ "klar" med körningen det är mest repetition eftersom jag kämpar med teorin. Men ja ändå synd... Tror jag börjar bli sjuk, kanske därför jag inte kan sova. För jag har ont i halsen och öronen idag :(

Kommentarer
Postat av: Marie

Ååh, då behöver man inte vänta sååå länge ju :D Hade koll på tvåan men inte trean. Niiice :D

2009-10-08 @ 07:12:52
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0