Att hitta en barnvagn !



Jag har suttit och kollat runt på internet en del efter någon barnvagn jag gillar. Både nya och begagnade och jag har hittat tre stycken jag verkligen gillar. Fast ja den ena har jag gillat i över 1 år faktiskt, vet inte varför jag satt och tittade på barnvagnar förut men ja det var skoj. Sen de andra två jag hittat är väldigt lika varandra och tyvärr finns dom inte i någon affär här nere i skåne så dom måste man beställa och det känns inte lika tryggt. Dock har dom ju sån 100% nöjd kundgaranti eller vad det hette så man kan ju skicka tillbaka dom men det känns som så himla mycket jobb. Men ja jag tänker visa dom ändå...




Här är den jag gillar i över 1 år :)





Och här är en av de andra




Och den sista






Ja det kommer bli ett svårt val och när det börjar närma sig ska vi väl åka runt till alla affärerna och kolla vagnar :)





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack, det tycker jag med, hade varit välbehövligt!

Förresten jag tycker nog att vagnarna längst nere e finast! :)

Kram

2009-10-09 @ 17:29:50
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0