What to do



Idag är en sån där slappe dag då man inte riktigt vet om man vill göra något eller bara vara hemma. Älsklingen är ledig idag så han ligger fortfarande och sover. Men det är skönt när han är hemma ♥ mysigt vi har det då. Och så  kan man tvinga med han till massa roligheter om man skulle vilja ;) Jag försökte locka han med att göra en spontansak och bara dra till ullared men han tyckte inte vi fick plats med så mycket i hans bil. Men jag kan lätt trycka in 6 påsar eller mer i den *hihi* Men ja när han väl vaknar så är de inte lönt längre ändå..


Gahh jag längtar sjukt mycket till julen. Jag vill gå och titta på tomtar och allt annat skoj. Älskar när folk har ljusstakar och stjärnor i fönstrena och alla träd/buskar fulla med ljus. Så himla vackert. Hoppas vi får en del snö i jul iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0