Uppskrivningen !


Dagen började inte så bra med att jag missade bussen för den var 4 minuter för tidig, precis när jag kom ut och hade låst så kör den förbi. Så fick lite smått panik men så var mamma ledig så fick ju höra om hon kunde hämta mig och det gjorde hon. Tack <3 Så stack vi dit och gick upp, så skulle man ta foto där. Hmm ja jag blev ju inte så bra iaf. Efter man tagit foto fick man skriva under och sedan se hur ens körkort kommer att se ut.. hahaha katastrof men ja det får duga. Sen satt man där och vänta 10-15 min sedan var det dax. När jag gick in gick mamma ner och väntade i bilen. Snacka om att jag var nervös, satte mig vid datan och tryckte in mitt personnr. Sen när man skulle trycka på starta prov skakade det i hela kroppen så nervös jag var. Och provet kändes så sjukt svårt och jag var helt säker på att jag inte skulle klara det men satt ändå kvar tiden ut och fundera på dom jag var osäker på. Och gissa vad ?! Jag klarade det , fick 60 av 65 så det var så jäkla sjukt. Godkänt är ju 52 så en bra bit över. Jag var så satans lycklig och bara snabbade mig ner till mamma för att berätta det :)



One down, One to go !


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Grattis :) Du kommer klara uppkörningen med! :)

2009-11-02 @ 17:36:20
URL: http://juicyphine.blogg.se/
Postat av: Marie

GRATTIS! Detta fixar du ju galant! :)

2009-11-02 @ 20:16:53
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan vad roligt, grattis!!! :)

2009-11-02 @ 20:18:58
Postat av: Sofi

Grattis :) jag hade också tur som klarade det på första försöket.. Men inte med lika höga poäng som du ^^

2009-11-02 @ 21:48:21
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0