New Moon



Ja då har man varit och sett en av världens bästa filmer med Ola ikväll då. Sååå sjukt nice, den var riktigt bra. Över förväntan faktiskt. Dock visste man ju nästa hela filmen redan eftersom man läst böckerna men ändå. Dock hade Ola lite otur med sin läsk i början innan vi gick in men de fixade sig :P Och sedan satt det 2 tjejer på våra platser så vi satte oss på två andra sålänge och fattade ingenting. Så kom det ett par som skulle sitta på dom platserna vi satte oss på sålänge så vi fick hämta personal och reda ut det. Och grejen var att dom tjejerna som satt på våra platser dom hade inte fått en tid förrän imorgon. Jag tyckte så synd om dom, dom fick ju gå hem igen :( Men det konstiga är att dom måste köpt biljetterna i kassan och där borde dom sagt imorgon lr idag ju.. Aja bra de ordnade sig med platserna iaf.. Och ja visst kom det några tårar ner för kinden några ggr i filmen <3





Nu längtar jag redan tills 3an <3


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Såg den igår, du vet den midnattspremiären :) Sjukt bra!!! Men har också läst böckerna så när den slutade så undrade vissa "vaad händer nu?!" haha, men det vet vi ju redan :)



3an kommer om "bara" ett halvår :) har jag för mig!

2009-11-21 @ 02:25:38
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0