Min sista körlektion !



Idag hade jag min sista körlektion och snacka om att man t.om på den var nervös. Helt konstigt men det gick bra och när vi sedan stannade och parkerade på körskolan så sa han att han hade gett mig körkortet om han fick bestämma :) Så det var ju ändå skönt. Men ja ikväll är det mörkerkörning, egentligen är det inget att stressa upp sig för eftersom man är där för att lära sig. Och vi är bara 2 i bilen + en lärare vilket känns rätt skönt det också. Hoppas det är en tjej iaf :P då är vi säkart ungefär lika nervösa. Haha..


Aja nu ska jag käka en banan sen ska jag ringa min kära syster :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhh, det sa dom till mig i slutet också, du kommer garanterat fixa detta! Var bara lite övertydlig, gör allting som du vet att dom kräver (typ glöm inte döda vinkeln, blinka i god tid, gasa upp i rätt hastighet på avfarten osv)

2009-11-04 @ 18:05:54
URL: http://majsanx.blogg.se/
Postat av: carina

sa väl att det inte skulle vara så farligt .grattis från mamma

2009-11-04 @ 22:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0