Min dag



Hade en riktigt jobbig natt så vaknade med ont i huvudet. Så ringde brorsan så hängde jag och Rambo med honom, Victor och "frank" (som nu visat sig vara en flicka) med ut.. Idag klarade valpen gå lite iaf utan att frysa ihjäl, sen hängde dom med hem här en stund :) Riktigt kul.. Victor och valpen är verkligen små busfrön. Så himla roligt när valpen började jaga rambo och han bara stack iväg med svansen mellan benen. Himla sött men naww han ville inte vara nära den. Undra varför?! Sedan kom Johan precis när dom skulle gå så gick vi och vilade en stund och sedan satte jag mig lite vid tvn innan jag gick ut med Rambo igen. Och så kom Robban så köpte vi pizza och kollade på film, under filmen så kom även Lukas en sväng.. Men han drog efter en stund för han ska jobba imorrn, och nu håller de andra grabbarna på att koppla in robbans dator.. Imorgon åker dom till DH* Geeks*



Sorry för alla tråkiga inlägg men har haft rätt ont i sidan idag så har inte direkt orkat sitta vid datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0