Knappt fått någon sömn



Jag la mig vid 22 sen har jag legat vaken mestadels av tiden fram tills nu halv sju när jag steg upp :/ Så jäkla drygt. Vid fyra i natt var jag hur pigg som helst men ville ju inte stiga upp då. Hoppas jag blir pigg på vägen till körskolan iaf. Det dryga kommer nog vara efter lektionen då jag ska vänta i 30min innan min uppkörning börjar, bara jag inte blir helt sjukt trött där :/ Känns faktiskt inte som jag kommer klara det längre, dels för jag är trött och dels för jag tänkt alldeles för mycket i natt.. Man måste vara lugn och jag vet inte om jag klarar det :/ kommer skaka i hela kroppen.. Men men klarar jag det inte får jag betala och göra det en annan dag, mer än så är det ju egentligen inte.. Bara sura pengar...


Kommentarer
Postat av: Sofi

Lycka till!!!

2009-11-06 @ 08:37:20
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag håller tummarna nu! Får hoppas du klarar det och får det överstökat!! :) Kram

2009-11-06 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0