Färgat håret = Katastrof


Ja jag har länge funderat på färga de brunt men inte velat ha så mörkt som jag haft de andra ggrna utan lite ljusare typ men så hittade jag ingen i affären som var så som jag ville så tillslut orkade jag inte stå där mer så tog en i högen bara. Så idag skulle jag då färga de ja. Usch usch tyckte det blev för mörkt men sen på bilderna jag försökte ta för att lägga in här såg det helt ljust ut :S helt knas..Även slingor gjorde jag i det som blev helt okej.. Men får försöka få en bättre bild en annan dag dock.. Skulle ha gått till frissan och gjort de men de finns ingen garanti på att de blir som man vill eftersom jag är gravid, och kul om de blivit katastrof där och så hade man säkert betalat runt 1000kr.. Så sen när jag väl har fött lillen får jag väl ta en tripp dit men då blir det ljust igen iaf :) För då är det sommar och mycket snyggare med blont..


Har även glömt att säga att jag klippt av rätt mycke av mitt hår så nu är de kort igen :/ känner mig som en liten flicka med kort och konstigfärgat hår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0