Dagen innan uppskrivningen



Idag har inte skett så jätte mycket faktiskt.. Jag har pluggat en del teori eftersom jag har uppskrivning imorgon :) Så stack vi hem till Micke och josefin eftersom dom skulle fixa repan i älsklingens bil. Och så var svärmor där hemma men ingen josefin. Så visade svärmor mig lite kläder hon köpt till vår lille påg och sådär innan hon och jakob åkte hem. Sen gick älsklingen och micke ut och pilla med bilen så kollade jag på tvn medans jag läste lite i en av josefins gravidböcker, sedan kom josefin :) Så satt vi och snacka massa om bebisar, namn och allt annat vi kom på. Och när killarna kom in bestämde vi oss för att vi skulle beställa mat, så körde grabbarna och hämtade maten och så kollade vi på tvn undertiden och sedan blev det film innan vi åkte hemåt. Och nu har jag precis pluggat lite teori, känns bra men ja man vet ju aldrig hur provet kommer att se ut :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0