Vip kväll på jobb !!



Idag hade vi Vip kväll från 19-21... var redan helt slut innan eftersom jag började 11.. men det gick jätte bra faktiskt och de var skoj precis som det brukar vara :) Dock kom vi inte därifrån förrän typ 21:20 eller mer eftersom vissa inte kunde hjälpa till utan bara satte sig och glodde i köket.. Eftersom dom slutade 21:10 JAHA LIKSOM det gjorde vi fan allesammans och om alla bara hjälpts åt hade alla varit därifrån vid rätt tid.. Förstår mig inte på folk som håller på så.. Aja älsklingen satt där ute och väntade <3 tack babe.. Så stack vi inom Maxi och köpte smör och sedan lämna vi av min cykel hemma innan vi stack och köpte Bk.. Har precis käkat upp och räkade skära av en del av min gum så där hänger en fet köttbit..Sukt äckligt och svider som attans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0