Valborg 2009 !!!




Slutade 19 så hämtade Johan mig.. Så snabbt hem och så var Robban utanför.. Så duscha jag och gjorde mig klar sedan satte dom på grillen i väntan på dom andra.. Så drog jag och Robban in och hämtade Karro *hihi* Sååååå kul att se dig gumsi, evighet sedan känns det som juuueee !!!.... Sen när vi kom tillbaka var alla de andra grabbarna också här så satte grillandet i full gång ... Så vissa käkade ute, vissa i köket.. Sedan efter maten satt vi några i köket och babbla och snacka massa skit :P så jäkla roligt. hahahaha.. och några spelade Guitar hero och lite sådant :) Riktigt rolig kväll.. Fan den bästa på länge... Får festa snart igen ju !! Jag la mig ca 03:15 eller nåt eftersom jag skulle jobba idag (1maj) tyvärr.. Men 4 av dom andra var uppe till 5 eller nåt för dom väntade på Marcus skulle höra av sig men icke så nicke... Så tillslut körde Kristian Karro hem... Ola och Robban sov här så ja ola la sig ungefär när jag la mig för han mådde lite dåligt men robban la sig vid 5 som johan :P ..


Lite bilder från kvällen !!!









Dax för skål !!






Guitar hero gänget !







Myspys




Jag och min gumsi lumsi :)



Natten:



Och en sista myspys bild <3



tack alla för en helt underbar Valborg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0