Usch vilket väder vi har :/



Regnar lite smått här hos oss idag. Riktigt tråkigt faktiskt.. Men första gången det regnar när jag ska cykla så ja jag har väl haft tur fram tills nu.. Vet dock inte vad jag ska ha för jacka :/ som det inte ska regna igenom.. Kanske min vinterjacka får åka fram igen ??!! Hehe aja tur man har kläde rpå jobb som man bytar om till sen när man är dygn sur.. Kanske har tur att det blir uppehåll när jag ska ut och cykla?! FÖr övrigt är jag riktigt trött idag. Jag och älsklingen la oss runt 1.. Sen skulle han upp 4 och jag upp 6:50.. Så usch ja jag ska nog sova en stund när jag kommit hem igen.. Sen är jag ju ledig imorgon *wiiee*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0