Torsdag!



Började 8 idag så skulle ha lagt mig tidigt men så ville älsklingen och robban att jag skulle se film med dom så glodde en stund sedan gick jag och la mig :) Kollade på Gren street holligans.. Eller ja jag såg ju inte hela men har sett den innan.. Var riktigt trött imorse iaf och svårt att cykla till jobb i den stormen men men :P Sen på jobb har jag byggt om lite och sådär även larmat massa kläder :) Så har fått en hel del gjort.. Slutade 17:40 så cyklade så snabbt jag kunde hem och började med maten tills älsklingen kom men ja han hann komma och så innan det var klart..

Ingen intressant fakta lr så.. Men är sååå satans trött så det känns som jag ska svimma !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0